0PLN
0
0
Zaloguj się

FAQ

Strona główna

Na naszej stronie dostępna jest płatność kartami kredytowymi, przelew on-line za pośrednictwem systemu PayU lub też klasyczny przelew. 

Numer rachunku bankowego znajdziecie Państwo w zakładce Regulamin. 

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Wybierając płatność za pobraniem, zapłacicie Państwo kurierowi / doręczycielowi gotówką, przy doręczeniu przesyłki.

Jak mogę zapłacić za zamówiony produkt?

Numer rachunku bankowego wraz z pełnymi danymi naszej firmy znajdziecie Państwo w zakładce Regulamin. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Gdzie znajdę numer rachunku, aby opłacić zamówienie?

Płatności w naszym sklepie dokonywane są za pośrednictwem systemów płatności PayPal i PayU. Za pośrednictwem PayU możliwe są płatności kartami kredytowymi (Visa, MasterCard) oraz przelewy bankowe online.

Zgodnie z wymogami organizacji płatniczych, firmy oferujące płatności online powinny spełniać rygorystyczne standardy bezpieczeństwa PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych. PayU przeszło pozytywnie audyt bezpieczeństwa i otrzymało międzynarodowy certyfikat PCI DSS.

 
Jakie karty kredytowe akceptujecie przy dokonywaniu płatności?

Staramy się realizować zamówienie w ciągu maksymalnie 2-3 dni roboczych. W niektórych przypadkach termin realizacji może być wydłużony, ze względu na brak produktu. Wtedy na pewno będziemy się z Państwem kontaktować mailowo.

Dodatkowo, jeżeli zależy Państwu na szczególnie pilnej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, w celu potwierdzenie terminu.

 
Jaki jest termin realizacji zamówień?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy – wystarczy wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia.

Po otrzymaniu informacji mailowej, że Państwa zamówienie zostało zrealizowane, zapraszamy po jego odbiór.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. 

Nasz adres:
Present24 S.A.

ul. Jutrzenki 94

II piętro, pokój 214
02-230 Warszawa

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak. Płacicie Państwo wtedy wyłącznie za zamówiony produkt.

Czy odbiór osobisty jest bezpłatny?

Present24.pl jest sklepem internetowym. Firma mieści się w Warszawie, ul. Jutrzenki 94, II piętro, pokój 214. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

Gdzie mieści się Present24.pl?

Grawerowanie polega na mechanicznym usunięciu zewnętrznej powierzchni na danym produkcie w formie tekstu/ obrazka. Efekt jest lekko wyczuwalny w dotyku – tekst/ obrazek jest delikatnie wklęsły.

Jest to efekt nieodwracalny. Produkt wygrawerowany zostaje bezpowrotnie oznakowany i nie jest możliwe przywrócenie go do stanu pierwotnego.

Co to jest grawerowanie?

Nie. Grawerowanie to efekt nieodwracalny. Produkt wygrawerowany zostaje bezpowrotnie oznakowany i nie jest możliwe przywrócenie go do stanu pierwotnego.

Czy grawerowanie można zmyć, usunąć?

Wprowadzoną przez Państwa dedykację/ obrazek/ monogram wygrawerujemy we wskazanym przez Państwa miejscu. Zastrzegamy sobie jedynie prawo do poprawek wynikających z możliwości technicznych produktu (np. nie możemy wygrawerować dedykacji/ tekstu/ monogramu na kolorowych obrazkach sztućców, na powierzchniach zbyt mocno wklęsłych/ wypukłych, etc.).

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt: info(at)podaruj24.pl

Gdzie zostanie wygrawerowana dedykacja?

Kolor wygrawerowanej dedykacji/ obrazka/ monogramu uzależniony jest od materiału, z jakiego dany produkt jest wykonany.

Nie jest możliwe wykonanie graweru w dowolnym kolorze, np. czerwonego, lub zielonego.

I tak na przykład: w przypadku stali grawer jest w kolorze ciemnoszarym, w przypadku produktów wykonanych z metalu z domieszką mosiądzu – będzie to kolor złoty.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt: info(at)podaruj24.pl

Jaki kolor ma grawer?

...

Jakie są warunki przystąpienie do Klubu Monogram?

...

Czy mogę zrezygnować z członkostwa w Klubie Monogram?

Wszystkie produkty podlegają reklamacji -  w przypadku uszkodzenia przesyłki i jej zawartości, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera/ doręczyciela. Oryginał protokołu szkody oraz Państwa pismo reklamacyjne powinno możliwie szybko zostać do nas wysłane. Niezależnie prosimy o kontakt: info(at)podaruj24.pl w celu ustalenia szczegółów odesłania uszkodzonego produktu.

Przysługuje również Państwu zwrot zamówionego produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt: info(at)podaruj24.pl w celu ustalenia szczegółów odesłania produktu.

Zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonywanie przemyślanych zakupów. Produkt wygrawerowany zostaje bezpowrotnie oznakowany i nie jest możliwe przywrócenie jego stanu pierwotnego.

Czy możliwy jest zwrot zamówionego produktu?

Wszystkie produkty podlegają reklamacji - w przypadku uszkodzenia przesyłki i jej zawartości, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera/ doręczyciela. Oryginał protokołu szkody oraz Państwa pismo reklamacyjne powinno możliwie szybko zostać do nas wysłane. Niezależnie prosimy o kontakt: info(at)present24.pl w celu ustalenia szczegółów odesłania uszkodzonego produktu.

Przysługuje również Państwu zwrot zamówionego produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt: info(at)present24.pl w celu ustalenia szczegółów odesłania produktu.

Zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonywanie przemyślanych zakupów. Produkt wygrawerowany zostaje bezpowrotnie oznakowany i nie jest możliwe przywrócenie jego stanu pierwotnego.

Jak należy złożyć reklamację?

Na Państwa prośbę przekazaną e-mailem możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu, ale tylko wtedy, jeśli zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane i wysłane.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?

Jeśli paczka nie została wysłana (klient dostaje o tym informację e-mailem), wystarczy przekazać nam taką dyspozycję za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego na stronach pomocy podając numer zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie.

Jeśli zamówienie zostało już wysłane, trzeba zwrócić paczkę lub nie odbierać jej z urzędu pocztowego.

Zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonywanie przemyślanych zakupów. Produkt wygrawerowany zostaje bezpowrotnie oznakowany i nie jest możliwe przywrócenie jego stanu pierwotnego.

 
Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

Każdy produkt posiada swoje opakowanie. W zależności od rodzaju produktu mogą to być pudełka firmowe z logo marki (np. produkty marki Royal ZS, Parker, Waterman, Sheaffer) lub pudełko biżuteryjne/ woreczek satynowy.

Każdy produkt jest oczywiście odpowiednio zabezpieczony i zapakowany na czas dostawy.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt: info(at)podaruj24.pl

Jak produkty są zapakowane?

Państwa dane osobowe są przechowywane i dostępne wyłącznie dla Present24 S.A. Nie udostępniamy danych naszych Klientów innym firmom.

Transakcje płatnicze zabezpieczane są na najwyższym dostępnym poziomie.

Zgodnie z wymogami organizacji płatniczych, firmy oferujące płatności online powinny spełniać rygorystyczne standardy bezpieczeństwa PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych. PayU przeszło pozytywnie audyt bezpieczeństwa i otrzymało międzynarodowy certyfikat PCI DSS.

Czy moje dane są bezpieczne?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie firmy Present24.pl są przetwarzane dla potrzeb firmy Present24 S.A. Dane te będą przetwarzane w celu założenia konta Klienta i realizacji zamówień oraz, jeżeli wyrazisz na to zgodę, w celu przekazywania drogą elektroniczną ofert marketingowych i informacji handlowych przez Present24 S.A.

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy Present24.pl?

Nie, cena podana przy produkcie to cena danego produktu wraz z grawerowaniem. Koszt dostawy zostanie doliczony do końcowego rachunku. Będzie to widoczne podczas ostatniego etapu składania zamówienia.

Czy cena podana przy produkcie obejmuje również koszt dostawy?

Tak, ceny uwzględniają podatek VAT.

Czy podane ceny zawierają podatek VAT?

Koszt dostawy uzależniony jest od rodzaju dostawy – miejsca, formy płatności, którą Państwo wybierzecie. Na terenie Polski przesyłkę możemy wysłać: pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. 

Koszty przesyłek:

- kurier - przedpłata 15 zł  (pełna płatność za zamówienie, przed jego wysłaniem)

- kurier - pobranie 20 zł (płatność gotówką kurierowi, przy doręczeniu przesyłki)

- poczta - przedpłata 15 zł (pełna płatność za zamówienie, przed jego wysłaniem)

- poczta - pobranie 20 zł (płatność gotówką doręczycielowi, przy doręczeniu przesyłki)

Koszt przesyłki ponosicie Państwa jednorazowo, bez względu na ilość produktów w jednym zamówieniu.

Koszt dostawy zostanie doliczony do końcowego rachunku. Będzie to widoczne podczas ostatniego etapu składania zamówienia.

Jakie są koszty dostawy?

Tak, należy wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia i podać dane firmy. Faktura obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce oraz koszt dostawy.

Czy mogę otrzymać fakturę za zamówiony towar?

W pierwszej kolejności wybieracie Państwo produkt. Następnie wybieracie formę grawerowania – do wyboru jest tekst, obrazek, monogram. Wprowadzoną treść należy umiejscowić w wybranym miejscu produktu.

W kolejnych etapach zamówienia wprowadzacie Państwo swoje dane (adres, e-mail, telefon), wybieracie formę płatności.

Jak składać zamówienie?

Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa. Zamówienie można złożyć, jako „gość”.

Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym serwisie. Umożliwi to Państwu korzystanie z rabatów dla stałych Klientów, okolicznościowych promocji, etc.

Czy trzeba się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

Możliwe jest zamówienie ilości towaru podanej na stronie. W przypadku braku wystarczającej ilości, prosimy o kontakt: info(at)podaruj24.pl w celu ustalenia terminu dostawy potrzebnej ilości.

Czy liczba sztuk zamawianego towaru jest ograniczona?

Po zalogowaniu się na swoje konto wejść na stronę: Twoje konto / Historia zakupów.

Jak można sprawdzać stan realizacji zamówienia?

Oferta towarów znajdujących się na naszej stronie bazuje na danych uzyskanych od współpracujących z nami dostawców. 95 procent oferowanych towarów mamy na stanie, niestety jednak może się zdarzyć, że towar, który uznany był przez nas za dostępny, zniknął z oferty dostawcy, o czym nie poinformowano nas na czas. Stąd zmiany w zamówieniu klienta. 

Jeżeli zależy Państwu na szczególnie pilnej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt mailowy (info(at)podaruj24.pl), w celu potwierdzenie terminu.

Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony tytuł jest niedostępny?

Wszelkie pytania, wątpliwości, uwagi prosimy kierować:

Present24.pl , ul. Jutrzenki 94, 02-230 Warszawa

e-mail: info(at)present24.pl

tel.: 22 863 53 03 lub 510 177 118

Jak się z nami kontaktować?

Tak, wyślemy Państwa adres pod wskazany adres – może być to adres pracy, adres miejsca, w którym akurat Państwo przebywacie. 

Jest również opcja wysłania Państwa zamówienia jako prezent – w tym celu należy wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia i podać dokładne dane osoby. 

Czy zamówienie może zostać wysłane pod inny adres?
Newsletter