FAQ

/
FAQ

Jak mogę zapłacić za zamówiony produkt?

Na naszej stronie dostępna jest płatność kartami kredytowymi, przelew on-line za pośrednictwem systemu PayU lub też klasyczny przelew.

Numer rachunku bankowego znajdziecie Państwo w zakładce Regulamin.

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Wybierając płatność za pobraniem, zapłacicie Państwo kurierowi / doręczycielowi gotówką, przy doręczeniu przesyłki.

Gdzie znajdę numer rachunku, aby opłacić zamówienie?

Numer rachunku bankowego wraz z pełnymi danymi naszej firmy znajdziecie Państwo w zakładce Regulamin. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

Jakie karty kredytowe akceptujecie przy dokonywaniu płatności?

Płatności w naszym sklepie dokonywane są za pośrednictwem systemów płatności PayPal i PayU. Za pośrednictwem PayU możliwe są płatności kartami kredytowymi (Visa, MasterCard) oraz przelewy bankowe online.

Zgodnie z wymogami organizacji płatniczych, firmy oferujące płatności online powinny spełniać rygorystyczne standardy bezpieczeństwa PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych. PayU przeszło pozytywnie audyt bezpieczeństwa i otrzymało międzynarodowy certyfikat PCI DSS.

Jaki jest termin realizacji zamówień?

Staramy się realizować zamówienie w ciągu maksymalnie 2-3 dni roboczych. W niektórych przypadkach termin realizacji może być wydłużony, ze względu na brak produktu. Wtedy na pewno będziemy się z Państwem kontaktować mailowo.

Dodatkowo, jeżeli zależy Państwu na szczególnie pilnej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, w celu potwierdzenie terminu.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, odbiór osobisty jest możliwy – wystarczy wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia.

Po otrzymaniu informacji mailowej, że Państwa zamówienie zostało zrealizowane, zapraszamy po jego odbiór.

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

Nasz adres:
Present24 S.A.

ul. Puławska 405a

piętro 2, pokój 007
02-801 Warszawa

Czy odbiór osobisty jest bezpłatny?

Tak. Płacicie Państwo wtedy wyłącznie za zamówiony produkt.

Gdzie mieści się Present24.pl?

Present24.pl jest sklepem internetowym. Firma mieści się w Warszawie, ul. Puławska 405a, II piętro, pokój 007. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

Co to jest grawerowanie?

Grawerowanie polega na mechanicznym usunięciu zewnętrznej powierzchni na danym produkcie w formie tekstu/ obrazka. Efekt jest lekko wyczuwalny w dotyku – tekst/ obrazek jest delikatnie wklęsły.

Jest to efekt nieodwracalny. Produkt wygrawerowany zostaje bezpowrotnie oznakowany i nie jest możliwe przywrócenie go do stanu pierwotnego.

Czy grawerowanie można zmyć, usunąć?

Nie. Grawerowanie to efekt nieodwracalny. Produkt wygrawerowany zostaje bezpowrotnie oznakowany i nie jest możliwe przywrócenie go do stanu pierwotnego.

Gdzie zostanie wygrawerowana dedykacja?

Wprowadzoną przez Państwa dedykację/ obrazek/ monogram wygrawerujemy we wskazanym przez Państwa miejscu. Zastrzegamy sobie jedynie prawo do poprawek wynikających z możliwości technicznych produktu (np. nie możemy wygrawerować dedykacji/ tekstu/ monogramu na kolorowych obrazkach sztućców, na powierzchniach zbyt mocno wklęsłych/ wypukłych, etc.).

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt: info()present24.pl

Jaki kolor ma grawer?

Kolor wygrawerowanej dedykacji/ obrazka/ monogramu uzależniony jest od materiału, z jakiego dany produkt jest wykonany.

Nie jest możliwe wykonanie graweru w dowolnym kolorze, np. czerwonego, lub zielonego.

I tak na przykład: w przypadku stali grawer jest w kolorze ciemnoszarym, w przypadku produktów wykonanych z metalu z domieszką mosiądzu – będzie to kolor złoty.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt: info()present24.pl

Czy możliwy jest zwrot zamówionego produktu?

Wszystkie produkty podlegają reklamacji – w przypadku uszkodzenia przesyłki i jej zawartości, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera/ doręczyciela. Oryginał protokołu szkody oraz Państwa pismo reklamacyjne powinno możliwie szybko zostać do nas wysłane. Niezależnie prosimy o kontakt: info(at)podaruj24.pl w celu ustalenia szczegółów odesłania uszkodzonego produktu.

Przysługuje również Państwu zwrot zamówionego produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt: info(at)podaruj24.pl w celu ustalenia szczegółów odesłania produktu.

Zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonywanie przemyślanych zakupów. Produkt wygrawerowany zostaje bezpowrotnie oznakowany i nie jest możliwe przywrócenie jego stanu pierwotnego.

Jak należy złożyć reklamację?

Wszystkie produkty podlegają reklamacji – w przypadku uszkodzenia przesyłki i jej zawartości, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera/ doręczyciela. Oryginał protokołu szkody oraz Państwa pismo reklamacyjne powinno możliwie szybko zostać do nas wysłane. Niezależnie prosimy o kontakt: info(at)present24.pl w celu ustalenia szczegółów odesłania uszkodzonego produktu.

Przysługuje również Państwu zwrot zamówionego produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt: info()present24.pl w celu ustalenia szczegółów odesłania produktu.

Zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonywanie przemyślanych zakupów. Produkt wygrawerowany zostaje bezpowrotnie oznakowany i nie jest możliwe przywrócenie jego stanu pierwotnego.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?

Na Państwa prośbę przekazaną e-mailem możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu, ale tylko wtedy, jeśli zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane i wysłane.

Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

Jeśli paczka nie została wysłana (klient dostaje o tym informację e-mailem), wystarczy przekazać nam taką dyspozycję za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego na stronach pomocy podając numer zamówienia wraz z prośbą o jego anulowanie.

Jeśli zamówienie zostało już wysłane, trzeba zwrócić paczkę lub nie odbierać jej z urzędu pocztowego.

Zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonywanie przemyślanych zakupów. Produkt wygrawerowany zostaje bezpowrotnie oznakowany i nie jest możliwe przywrócenie jego stanu pierwotnego.

Jak produkty są zapakowane?

Każdy produkt posiada swoje opakowanie. W zależności od rodzaju produktu mogą to być pudełka firmowe z logo marki (np. produkty marki Royal ZS, Parker, Waterman, Sheaffer) lub pudełko biżuteryjne/ woreczek satynowy.

Każdy produkt jest oczywiście odpowiednio zabezpieczony i zapakowany na czas dostawy.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt: info()present24.pl

Czy moje dane są bezpieczne?

Państwa dane osobowe są przechowywane i dostępne wyłącznie dla Present24 S.A. Nie udostępniamy danych naszych Klientów innym firmom.

Transakcje płatnicze zabezpieczane są na najwyższym dostępnym poziomie.

Zgodnie z wymogami organizacji płatniczych, firmy oferujące płatności online powinny spełniać rygorystyczne standardy bezpieczeństwa PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami dokonywanymi za pomocą kart płatniczych. PayU przeszło pozytywnie audyt bezpieczeństwa i otrzymało międzynarodowy certyfikat PCI DSS.

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy Present24.pl?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie firmy Present24.pl są przetwarzane dla potrzeb firmy Present24 S.A. Dane te będą przetwarzane w celu założenia konta Klienta i realizacji zamówień oraz, jeżeli wyrazisz na to zgodę, w celu przekazywania drogą elektroniczną ofert marketingowych i informacji handlowych przez Present24 S.A.

Czy cena podana przy produkcie obejmuje również koszt dostawy?

Nie, cena podana przy produkcie to cena danego produktu wraz z grawerowaniem. Koszt dostawy zostanie doliczony do końcowego rachunku. Będzie to widoczne podczas ostatniego etapu składania zamówienia.

Czy podane ceny zawierają podatek VAT?

Tak, ceny uwzględniają podatek VAT.

Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy uzależniony jest od rodzaju dostawy – miejsca, formy płatności, którą Państwo wybierzecie. Na terenie Polski przesyłkę możemy wysłać: pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Koszty przesyłek:

– kurier – przedpłata 9,90 zł (pełna płatność za zamówienie, przed jego wysłaniem)

– kurier – pobranie 15 zł (płatność gotówką kurierowi, przy doręczeniu przesyłki)

– poczta – przedpłata 20 zł (pełna płatność za zamówienie, przed jego wysłaniem)

– poczta – pobranie 48 zł (płatność gotówką doręczycielowi, przy doręczeniu przesyłki)

Koszt przesyłki ponosicie Państwa jednorazowo, bez względu na ilość produktów w jednym zamówieniu.

Koszt dostawy zostanie doliczony do końcowego rachunku. Będzie to widoczne podczas ostatniego etapu składania zamówienia.

Czy mogę otrzymać fakturę za zamówiony towar?

Tak, należy wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia i podać dane firmy. Faktura obejmuje wszystkie towary znajdujące się w przesyłce oraz koszt dostawy.

Jak składać zamówienie?

W pierwszej kolejności wybieracie Państwo produkt. Następnie wybieracie formę grawerowania – do wyboru jest tekst, obrazek, monogram. Wprowadzoną treść należy umiejscowić w wybranym miejscu produktu.

W kolejnych etapach zamówienia wprowadzacie Państwo swoje dane (adres, e-mail, telefon), wybieracie formę płatności.

Czy trzeba się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie, rejestracja nie jest obowiązkowa. Zamówienie można złożyć, jako „gość”.

Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym serwisie. Umożliwi to Państwu korzystanie z rabatów dla stałych Klientów, okolicznościowych promocji, etc.

Czy liczba sztuk zamawianego towaru jest ograniczona?

Możliwe jest zamówienie ilości towaru podanej na stronie. W przypadku braku wystarczającej ilości, prosimy o kontakt: info(at)podaruj24.pl w celu ustalenia terminu dostawy potrzebnej ilości.

Jak można sprawdzać stan realizacji zamówienia?

Po zalogowaniu się na swoje konto wejść na stronę: Twoje konto / Historia zakupów.

Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony tytuł jest niedostępny?

Oferta towarów znajdujących się na naszej stronie bazuje na danych uzyskanych od współpracujących z nami dostawców. 95 procent oferowanych towarów mamy na stanie, niestety jednak może się zdarzyć, że towar, który uznany był przez nas za dostępny, zniknął z oferty dostawcy, o czym nie poinformowano nas na czas. Stąd zmiany w zamówieniu klienta.

Jeżeli zależy Państwu na szczególnie pilnej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt mailowy (info()present24.pl), w celu potwierdzenie terminu.

Jak się z nami kontaktować?

Wszelkie pytania, wątpliwości, uwagi prosimy kierować:

Present24.pl , ul. Puławska 405a, 02-801Warszawa

e-mail: info()present24.pl

tel.: 22 863 53 03 lub 510 177 118

Czy zamówienie może zostać wysłane pod inny adres?

Tak, wyślemy Państwa adres pod wskazany adres – może być to adres pracy, adres miejsca, w którym akurat Państwo przebywacie.

Jest również opcja wysłania Państwa zamówienia jako prezent – w tym celu należy wybrać odpowiednią opcję podczas składania zamówienia i podać dokładne dane osoby.

Zacznij pisać i naciśnij Enter, aby wyszukać

Koszyk

Brak produktów w koszyku.